lauantai 7. huhtikuuta 2012

Valkoviiva - mikä perkele?

Kaverin kanssa tässä keskusteltiin kavioista ja tuli puheeksi ettei mulla ole kunnolla hajua että mikä ihme on valkoviivan idea. Mistä sellainen on tullut. Tiedän vain että se pitää vuolla esille ja siihen lyödään naulat.
Nyt kuitenkin katsoin opiskelumateriaalia enkä pikakelauksella löytänyt mistään paperipinkasta tietoa valkoviivasta, sen taudeista kylläkin. Ja yhdessä paperipinossa on parhaimmillaan 18 sivua kiinni että tämä paperimäärä on paljon enemmän kuin kuvassa.




Ja kaveri vielä kehitti hienon laulun!

KAAAVIOSSA RUUNU SARVEIS MARTO, PÄÄSSÄ KRUUNU SARVET ARTO
rajasaumaseinä, täs on sulle poni heinä
luita on KOOOLME
kavio ruunu sekä vuohiiiinen
sädepatjan pääl' on hyvä sädeluun MAAATA
ja jänteinen varvas koukistuu
valkoviivan kuulemisesta alex kauhistuu
kavio on ällö halki leikattuna
mut nii on
öö
jotain jotain feikattuna
falangi, kalangi
chrash boom bang
tsädää

Ja tähän editoin mysteerin ratkaisun!
 Kavion ulkoinen aines, eli tuo sarveisseinämä on sisäpuolelta valkeaa ja se näkyy pohjassa valkoviivana. Jos olen käsittänyt väärin, voi sanoa tässä välissä minulle.

4 kommenttia:

  1. Miksi mä en tiennyt että sä harrastat hevostelua. O_O Oon stalkannu sua jo kuitenki hyvän aikaa. Oon itekkin tämmönen hevosmies sentään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aijaa. :D No en mä kyllä kauheesti viljele sitä minnekkään ja onhan mul ollut täs aina välil taukoakin. Kyllä mul kuitenki ois aikeissa ostella kaakki joskus ja kengitellä ihan työkseni. :D

      Poista